divendres, 11 de novembre del 2011

Mini crònica/ crónica presentació/n de Mathias Malzieu

Hola, ¿cómo ha ido esta semana? Hoy por fin ya es viernes, thanks god! Hace nada he visto el vídeo que hizo Random House Mondadori de la presentación del libro Metamorfosis en el cielo de Mathias Malzieu y me he acordado que no hice ninguna crónica. Así que he decidido comentaros ahora como fue el evento que tuvo lugar en Fnac de L’Illa el pasado mes de setiembre.

Hola, com ha anat la setmana? Avui per fi és divendres, thanks god! Encara que vull pujar unes quantes entrades que tinc pensades, fa res he vist el nou vídeo que ha fet Random House Mondadori de la presentació de Metamorfosi al cel de Mathias Malzieu. A continuació us deixo una mini crònica de la presentació que es va fer a Fnac de L’Illa el passat mes de setembre.
El día 15 de setiembre a las 19.30h se presentaba en Fnac de L’Illa Metamorfosis en el cielo, el nuevo libro de Mathias Malzieu. La presentación contaba con la presencia del autor y de su grupo de música, Dyonisos. Mathias Malzieu apareció de entre el público saltando por encima de las sillas y subió al escenario para empezar una lectura teatralizada de su nueva obra. La lectura corrió a cargo de la traductora y el propio autor quiénes fueron leyendo fragmentos del libro. La presentación también contó con la participación de una actriz que vestida de pájaro rojo interpretó el papel de uno de los personajes principales del libro y junto con el escritor empezaron a lanzar plumas hacia los asistentes. El grupo de música Dyonisos interpretó varias de sus canciones entre fragmento y fragmento.

El dia 15 de setembre a les 19.30h es presentava a Fnac de L’Illa la nova novel·la de Mathias Malzieu, La metamorfosi al cel. La presentació comptava amb la presència de l’autor i el seu grup de música Dyonisos. Mathias Malzieu va aparèixer d’entre el públic saltant per sobre de cadires i va pujar a l’escenari per començar una lectura teatralitzada de la nova obra. La lectura va córrer a càrrec de la traductora i el propi autor, que van anar llegint fragments del llibre. A la presentació també hi va participar una actriu que vestida d’ocell vermell interpretava el paper d’un dels personatges principals. La noia ocell i l’escriptor cap al final, van començar a passejar-se entre els assistents (forces la veritat) i ens van llençar plomes. El grup de música Dyonisos va interpretar diverses de les seves cançons entre fragment i fragment.

Tengo que decir que me quedé con ganas de ver a Malzieu por Sant Jordi, así que en cuanto supe que volvería a estar en Barcelona para presentar su nuevo libro no dudé ni un segundo en ir. La presentación fue bastante divertida y entretenisa, al terminar le hicieron una entrevista para TVE y hacia las 21h empezó a firmar libros.
Estuve a punto de comprar el nuevo libro, pero al final el argumento y la sinopsis no terminaron de convencerme. La mecánica del corazón y Maintenant qu’il fait tout le temps nuit sur toi, los únicos dos libros que tengo del autor volvieron a casa con una dedicatoria de su papá.


He de dir que el dia de Sant Jordi em vaig quedar amb ganes de veure Mathias Malzieu, i amb més ganes encara que em firmés algun dels seus dos llibres. Així que en quant vaig saber que l’escriptor tornaria a Barcelona per presentar el seu nou llibre no vaig dubtar en anar-hi. La presentació va ser força divertida i entretinguda, a l’acabar li van fer una entrevista per TVE i cap a les 21h va començar a firmar llibres.
Vaig estar a punt de comprar-me Metamorfosi al cel, però finalment ni l’argument ni la sinopsis van acabar convencent-me. Així que vaig tornar a casa amb La mecànica del cor i Maintenant qu'il fait tout le temps nuit sur toi dedicats per la ploma del seu pare.

A continuación os dejo el vídeo de la presentación y una de las canciones del grupo.
A continuació us deixo el vídeo de la presentació i una de les cançons del grup.




Y esto es todo por ahora.
I això és tot per ara.

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada