divendres, 24 de juny del 2011

Club de lectura en Twitter

HI! HELLO! I'M HERE AGAIN. Hola! Avui dia 23 de juny, dia de la revetlla de Sant Joan acabo de tornar de la meva merescudíssima setmana de vacances a la platja. Sento al final no haver pogut actualitzar. 


Així que faig una entrada ara ràpida, per comentar-vos que la Paula de Escapando de libros i jo, hem  creat un club de lectura al twitter. Però el nostre club no es troba només al twitter sino que si no en teniu podreu llegir els llibres comentant-los al xat del blog que hem creat per al club. Hem decidit que enlloc de només llegir un llibre donarem dues opcions així podeu decidir si llegir les dues, llegir-ne una o no llegir-ne cap. Donarem dues setmanes per llibre i la idea és que cada mes hi hagi quatre propostes per llegir. Si voleu més informació podeu passar pel blog Club de lectura en Twitter, encara que de moment no té cap entrada.
La idea seria començar a partir de demà dia 24 de JUNY, SANT JOAN. I un dels dos llibres de la proposta avanço que és El club de los corazones solitarios, ressenya aquí. El llibre l'havia llegit en ebook i avui per fi, ha arribat a casa des de Book Depository. En res faré un IMM.







HI! HELLO! I'M HERE AGAIN. Hola! Hoy día 23 de junio, día de la verbena de San Juan acabo de mis queridísimas y muy merecidas vacaciones en la playa. Siento al final no haber podido actualizar. 

Así que hoy hago una entrada rápida para comentaros que Paula de Escapando de libros  y yo, hemos  creado un club de lectura en twitter. Pero nuestro club no está solo en Twitter si no, que los que no tenéis también podréis participar comentando los libros en el chat del blog del club. Hemos decidido que en vez de leer un solo libro cada dos semanas, daremos dos opciones. Así si queréis podéis leer uno, dos o ninguno. Daremos dos semanas por libro y la idea es que cada mes haya cuatro propuestas de libros. Si queréis más información podéis ir al blog de Club de lectura en Twitter, aunque de momento no tenemos ninguna entrada.
La idea sería empezar mañana, día 24 de JUNIO, San Juan. Uno de los libros que leeremos durante estas dos semanas es El club de los corazones solitarios, la reseña aquí. El libro lo leí en ebook, como podéis ver en mi reseña me encantó y hoy por fin ha llegado desde Book Depository. En nada, haré un IMM.





Això és tot per aquesta nit de Sant Joan, passeu una bona revetlla i passeu pel blog del club, que del disseny se n'ha encarregat la Paula i li ha quedat molt bonic!
Esto es todo por hoy, noche de San Juan, pasad una feliz verbena y pasad por el blog del club, que el diseño lo ha hecho Paula y le ha quedado muy bonito!




Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada