dijous, 9 de juny del 2011

Haruki Murakami visita Barcelona

Hola, ayer leí en Twitter que Haruki Murakami estará firmando mañana en Barcelona. Pero solo los 150 primeros lectores se podrán hacer con la firma del escritor y es que solo se repartirán 150 números. Si queréis asistir estará firmando en Fnac El Triangle y empezará a las 19h. Solo un libro por persona y sin fotos. 

Si queréis haceros con la firma de Murakami, yo os recomendaría que a las 17h estéis haciendo cola, que los escritores internacionales de éxito tienen muchos seguidores y si solo firma 150 libros, seguro que habrá cola.

Yo no podré asistir a la firma porque no he leído nada de Murakami y a esa hora me es imposible. De sus libros tengo en la estantería After Dark que se espera a que algún día le hinque el diente.



Hola, ahir vaig llegir al Twitter que Haruki Murakami estarà signant llibres demà a Barcelona. Només signarà als 150 primers lectors que s'acostin al Fnac El Triangle, on repartiran 150 números. Només signarà un llibre per persona i no us podreu fer fotografies.

Començarà a les 19h de la tarda, però jo us recomanaria que si voleu que us signi un llibre, abans de les 17h estiguessiu ja fent cua. Només signarà a 150 persones i un escriptor tan conegut segur que tindrà molts més seguidors esperant.

Jo no hi podré assistir perquè per començar no he llegit res de Murakami i a l'hora que és m'és impossible anar-hi. Dels seus llibres només tinc After Dark, que s'espera pacientment a la prestatgeria què algun dia el llegeixi.






Si vais, ya me contaréis que tal!

Si hi aneu ja m'explicareu com va!


Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada