dissabte, 22 d’octubre del 2011

Hola, llevo más de un mes sin pasarme por aquí y creo que ya va siendo hora de aparecer y contaros el motivo de mi desaparición.
Como algunos sabéis este curso he empezado la universidad, estoy estudiando derecho y tengo muchísimo trabajo... Por el momento no tengo tiempo para nada, ni me paso por mi blog ni me paso por los vuestros. Ahora leer no paro, aunque he cambiado la literatura por las leyes, no sabéis la de libros sobre derecho que tengo que leer por asignatura.

Con esta entrada lo que quiero es que sepáis que el blog no está abandonado, que en cuanto pueda volveré a subir entradas, con menos frecuencia que antes, o no me sacaré la carrera ni en 10 años. Tengo una gran cantidad de entradas en borradores que están esperando a que las reescriba y les dé el visto bueno para publicarlas. 

Hola, porto més d'un mes sense passar-me per aquí i crec que ja va sent hora d'aparèixer i explicar-vos el motiu de la meva desaparició.
Com alguns ja sabeu aquest curs he començat la universitat, estic estudiant dret i tinc moltíssima feina... Pel moment no tinc temps per res, ni em passo pel meu blog ni em passo pels vostres.
Ara, llegir no paro, encara que he canviat la literatura per les lleis, no sabeu la quantitat de manuals de dret que he de llegir per assignatura.

Amb aquesta entrada el que vull és que sapigueu que el blog no està abandonat, que en quant pugui tornaré a pujar entrades, això sí, amb menys freqüència que abans, o no em trauré la carrera ni en 10 anys. Tinc una gran quantitat d'entrades a esborranys esperant a que les revisi i els hi doni el vistiplau per publicar-les.

Así que nada, simplemente espero volver a leeros muy pronto.

Això és tot, espero tornar-vos a llegir en breu.

Marta

2 comentaris: