dimarts, 3 de gener del 2012

Reto - Repte 2012

Hola, estos días está toda la blogsfera apuntándose a algunos de los desafíos que hay, que no son pocos, y he decidido contaros mi desafío/reto.
Desde hace unos años me propongo leer 50 libros al año, hasta el 2011 hacía un par de años que lo había conseguido, en 2009 leí 50 y en 2010 leí 54, pero este 2011 me quedé en 40... Así que me propongo este 2012 llegar a los 50. :) Sé que no es una gran cantidad, pero con lo liada que estoy con la universidad, 50 es una cifra que si llego a alcanzar ya me hará muy feliz.

Hola, aquests dies està tota la blogsfera apuntant-se a alguns dels reptes que hi ha, que no són pas pocs, i he decidit explicar-vos el meu propi repte.
Des de fa alguns anys em proposo llegir 50 llibres a l'any, fins aquest 2011 feia un parell d'anys que ho havia aconseguit, l'any 2009 en vaig llegir 50 justos i el 2010 54. Però aquest 2011 em vaig quedar en 40... Així que em proposo per aquest 2012 tornar a arribar als 50. :) Sé que no és una gran quantitat, però tan liada com estic amb la feina de la universitat, crec que si arribo a 50 ja seré prou feliç!

No descarto inscribirme en algún reto más, como el de los colores, leer libros que tengan tus iniciales, o el reto sobre los elementos de las portadas. ¡Ya os iré informando!

No descarto inscriure'm en algun altre repte, com el dels colors, el de llegir llibres que tinguin les teves inicials, o el repte sobre els elements que apareixen a les portades. Ja us aniré informant!


Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada