diumenge, 4 de març del 2012

Lecturas febrero / Lectures febrer

¡Hola! He decidido crear una sección en el blog en la que cada mes haré recuento de los libros leídos. Este mes de febrero he leído cinco libros, si no es que he olvidado de apuntar alguno en anobii que últimamente no va muy bien...

Hola! He decidit crear una secció al blog en la qual cada mes aniré fent recompte dels llibres que he llegit. Aquest mes mirant Anobii me'n surten cinc, espero no deixar-me'n cap que últimament anobii no em va massa bé...

One foot in the grave (Night Huntress II) de Jeaniene Frost 
(5/5)

At grave's end (Night Huntress III) de Jeaniene Frost 
(5/5)

Destined for an early grave
(Night Huntress IV) de Jeaniene Frost 
(5/5)


This side of the grave 
(Night Huntress III) de Jeaniene Frost 
(5/5)

Quantic Love de Sonia Fernández-Vidal

Los cuatro libros de la Saga Night Huntress aún no los he reseñado y probablemente como los he leído de golpe, los reseñaré juntos a soon as possible. Estas han sido mis lecturas de febrero, y decir que me han gustado más que las de enero, que no os enseñé pero reseñaré pronto! :)

Els quatre llibres de la Saga Night Huntress com encara no els he ressenyat i els vaig llegir de cop, segurament els ressenyaré junts a soon as possible. Aquestes han estat les meves lectures de febrer, dir que m'han agradat molt més que les de geer, que no us vaig ensenyar però que viat ressenyaré!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada