dijous, 7 de febrer del 2013

TOMORROW The perks of being a wallflower

Mañana se estrena The Perks of being a wallflower, una película tan y tan genial, ¡y yo tengo muchísimas ganas de volver a verla! Como ya sabéis el libro me encantó y la película también lo hizo. Si no sabéis que hacer mañana ir a ver Perks es una buenísima idea (y sí, llamo a esta película por su título original porque la traducción me parece horrorosamente horrorosa...).

Demà per fi s'estrena The Perks of being a wallflower, una pel·lícula genial i jo tinc moltíssimes ganes de tornar-la a veure! Perquè com ja sabeu el llibre em va encantar i la pel·lícula també està molt bé, si no sabeu que fer demà, anar el cine és una boníssima idea. Ara, trobo que el títol en castellà és horrorosament horrible...



Marta

2 comentaris:

  1. Totalment d'acord. El títol que han escollit en castellà és horrible! No seria més acertat 'las ventajas de ser invisible/pasar desapercibido...'? A mi el llibre no em va agradar gens :( però la peli la vull veure perque surt Ezra Miller que m'encanta <3 (de fet per això em vaig enterar de la peli, i més tard que era un llibre, i així xDD).

    ResponElimina
    Respostes
    1. El títol és d'aquests que fa vergonya dir-lo en veu alta! A vegades es llueixes els traductors d'una manera... Jo també crec que Las ventajas de ser invisible és molt més encertat, de fet a altres països l'han traduït així!

      Elimina