dijous, 30 de juny del 2011

In My Mailbox 4

Hola! Avui com us vaig dir ahir, us deixo un In My Mailbox. Aquest cop tinc 6 llibres i tots han arribat per correu. Quatre gràcies a l'editorial La Galera i dos que vaig comprar a Book Depository.
També us vull dir que fa res que m'han donat la nota de les PAU, i he aprovat amb un 8,25 sobre 10, i un 10,2 sobre 14. Per tant no tindré cap problema per entrar a la carrera que volia! :D

Hola! Hoy como os dije ayer, os dejo un In My Mailbox. Esta vez tengo 6 libros y todos me han llegado por correo. Cuatro gracias a la editorial La Galera y dos que compré en Book Depository.
También quiero deciros que hace nada he sabido las notas de la selectividad y he aprobado con un 8,25 sobre 10 y un 10,2 sobre 14. Por lo tanto, no tendré ningún problema para entrar en la carrera que quería! :D

Ara  us deixo amb totes les fotografies, avui les he fet a la piscina, a veure que us semblen.
Ahora os dejo las fotografías, esta vez las he tomado en la piscina, a ver que os parecen.

Començant per abaix, Junts, La meva germana viu sobre la llar de foc, The time-travelling fashionista, Roig Robí, La gramática del amor i The lonely hearts club.

Empezando por abajo, Junts (Juntos), La meva germana viu sobre la llar de foc, The time-travelling fashionista, Roig Robí, La gramática del amor y The lonely hearts club.


La gramática del amor de Rocío Carmona és un llibre que des que va sortir em va cridar molt l'atenció. Ara per fi el tinc i el puc llegir. Moltes gràcies a l'editorial La Galera per l'enviament.

La gramática del amor de Rocío Carmona es un libro que desde que salió a la venta me llamó la atención. Ahora por fin lo tengo y será mi próxima lectura. Muchas gracias a la editorial La Galera por el envío.

La meva germana viu sobre la llar de foc d'Annabel Pitcher és un dels nous llibres del segel Bridge de La Galera. De moment no l'he llegit, i espero no trigar gaire a fer-ho. Moltes gràcies a l'editorial La Galera per l'enviament.

La meva germana viu sobre la llar de foc (en castellano Mi hermana vive sobre la repisa de la chimenea) de Annabel Pitcher, en catalán es uno de los nuevos títulos del sello Bridge de La Galera. De momento no lo he leído, pero espero no tardar demasiado en hacerlo. Muchas gracias a la editorial La Galera por el ejemplar.

Roig Robí L'amor més enllà del temps de Kerstin Gier és el llibre que acabo de llegir. Havia llegit moltes crítiques favorables d'aquesta triologia, i he de dir que a mi també m'ha agradat molt. En breu n'escriuré la ressenya. Moltes gràcies a l'editorial La Galera per l'exemplar.

Roig Robí (Rubí en castellano) de Kerstin Gier es el libro que acabo de leer. Había leído muchas reseñas positivas sobre el libro, y tengo que decir que me ha gustado mucho. En breve escribiré una reseña. Muchas gracias a la editorial La Galera por el ejemplar.

Junts d'Ally Condie també m'ha arribat gràcies a l'editorial La Galera. No fa gaire temps que ha sortit i sembla molt interessant, per tant el llegiré quan acabi La gramática del amor. Moltes gràcies a l'editorial La Galera per l'exemplar.

Junts (Juntos en castellano) de Ally Condie, también me ha llegado gracias a la editorial La Galera. No hace mucho tiempo que ha salido y me parece muy interesante, así que lo leeré después de La gramática del amor. Muchas gracias a la editorial La Galera por el ejemplar.


The lonely hearts club d'Elizabeth Eulberg és un dels dos llibres que vaig comprar a Book Depository. Ja l'he llegit i teniu la ressenya aquí. Recordeu que el el club de lectura en Twitter començarà a llegir aquest llibre demà.

The lonely hearts club (El club de los corazones solitarios en castellano) de Elizabeth Eulberg es uno de los dos libros que compré en Book Depository. Ya lo he leído y tenéis la reseña aquí. Recordad que el club de lectura en Twitter empezará a leerlo mañana.


The time-travelling fashionista (Louise Lambert fashionista en català) de Bianca Turetsky és l'altre llibre que he comprat a Book Depository. Té una edició molt bonica, i m'agrada més que la catalana i la castellana, ja que és en tapa dura.

The time-travelling fashionista (El baúl de viaje en castellano) de Bianca Turetsky es el otro libro que he pedido en Book Depository. La edición me gusta más que la catalana y la castellana ya que es en tapa dura. 


Així que des d'aquí agrair-li a la Laura Garcia de La Galera l'enviament dels exemplars. També vull donar les gràcies a la Xana de Welcome to my wonderland i a la Rosa de Escondida entre letras pels premis que m'han donat. La pròxima entrada la dedicaré a aquests dos premis.
Así que desde aquí agradecerle a Laura Garcia de La Galera el envío de los ejemplares. También quiero dar las gracias a Xana de Welcome to my wonderland y a Rosa de Escondida entre letras por los premios que me han dado. La próxima entrada la dedicaré a estos premios.

Ara veieu algun llibre que us agradi? N'heu llegit algun?
Ahora, ¿veis algún libro que os guste? ¿Habéis leído alguno?


Marta

7 comentaris:

  1. Ö No sabia que tenies colaboracions editorials!! Com ho vas fer?? es que jo pensava que era necessari un gran nombre de seguidors i tal.. A i m'encantaria fer-ho, com a mínim ara a l'estiu que tinc temps...

    Moltes felicitats per la nota de sele, m'alegro molt de que puguis entrar on volies! :D Per cert tens facebook? Ho dic perque seria més facil comunicar-nos de les coses extra literaries xD el meu es Alba Cuenca Sánchez, per si em vols agregar :)


    Jo m'he llegit Robí, i està bé però no em va agradar tantíssim com la majoria de crítiques diuen... tinc el segon pendent, a veure que et sembla a tu! El que també tinc pendent es el de Junts, a veure que tal és...

    un petoneet!

    ResponElimina
  2. PD: caram! piscina i tot, si que que vius bé! (broma tonta) xd

    ResponElimina
  3. Juntos me encantó, espero que a ti también te guste :)

    ResponElimina
  4. Tienes libros muy interesantes.
    Juntos lo tengo pero aun no lo he leido.
    La gramatica del amor me llego hace poco y espero leerlo este verano.
    La hermana encima de la repisa no me llama mucho.
    Rubi me lo compre y estoy esperando a que llegue octubre (y salga el ultimo) para leermelo.

    El baul de viaje me encanta la edicion , haber si me hago con el de una vez.
    El club de los corazones solitarios me lo trajo circulo hace poco, haber cuando saco tiempo para el.

    Besos

    ResponElimina
  5. La Gramática del Amor me gustó mucho.
    Juntos también me gustó, tengo ganas de leer el segundo! :)
    Rubí y el Club d elos Corazone sSolitarios quiero leerlo! ^^
    Besitos!

    ResponElimina
  6. Sólo me he leído dos de los que enseñas, El club de los corazones solitarios y en el que castellano se llamó El baúl de viaje.
    Me gustaron muchísimo los dos!

    Ya nos contarás que tal el resto de las lecturas.
    Un beso
    Dácil

    ResponElimina
  7. @Alba Sí, ja t'he agregat i ja hem parlat de com ho has de fer! ^^ Ja em diràs que et diuen! Roig robí m'ha agradat bastant i ara quan acabi La gramática del amor llegiré Junts a veure que em sembla! :)
    Un petó

    @Saru De momento Juntos me llama muchísimo la atención, será mi próxima lectura! A ver que me parece :)
    Un beso

    @Espe En cuanto puedas lee EL club de los corazones solitarios! Que está muy bien!
    Un beso :)

    @Crónicas de los Reinos Hace nada que he empezado La gramática y de momento me está gustando mucho! Rubí y el Club están muy bien los dos y son muy diferentes. Personalmente me ha gustado más El club de los corazones solitarios!
    Besos

    @Dácil A mi también me encantó El club de los corazones, a ver que me parece El baúl de viaje, la edición es preciosa!
    Un beso :)

    ResponElimina