divendres, 4 de maig del 2012

Hello MAY!

Hello MAY! Ja ha arribat el mes de maig i aquesta vegada ve amb una llista ben llarga de novetats que de moment no acaba de fer-me el pes... Però el maig també mostra que ja falta poc perquè arribi l'estiu... :)
Canviant de tema, dilluns passat va ser Sant Jordi i com no vaig poder passar el dia a Barcelona comprant llibres i perseguint autors com l'any passat, vaig fer una comanda a amazon. Divendres passat van arribar a casa dos llibres genials que ja he llegit i he de dir m'han encantat.

HELLO MAY! Ya ha llegado el mes de mayo y con él un montón de novedades literarias que de momento no me acaban de llamar la atención... Con el mes de mayo también llega el calor cada vez llega antes y vemos que ya queda menos para que llegue el verano...
Cambiando de tema, el pasado lunes (el de la semana pasada, no esta) fue Sant Jordi un día precioso si vivís en Barcelona o alrededores. Pues el pasado lunes de Sant Jordi no pude ir a pasear por Barcelona a comprar libros y a perseguir escritores como hice el año pasado...  Simplemente   tuve que conformarme con pedir un par de libros en amazon, libros que ya han llegado a casa y ya he deborado porqué son una maravilla.


El primer és Pomelo y limón de Begoña Oro, no necessita presentació, l'any passat va guanyar el Premio Gran Angular i ha rebut una gran quantitat de crítiques positives. I amb tota la raó del món, és una meravella de llibre!

El segon, menys conegut, Guía de Jessica para ligar con vampiros de Beth Fantaskey. Encara que el títol sigui d'aquests que fa vergonya ajena, la història de Fantaskey és addictiva. S'allunya moltíssim de les històries simples i insulses sobre vampirs, joves i instituts a les quals ens han acostumat... Guía de Jessica és un llibre que va ser publicat fa dos anys i val la pena llegir!

La primera maravilla es Pomelo y limón de Begoña Oro, libro que no necesita presentaciones. El año pasado ganó el Premio Gran Angular y recibió una gran cantidad de críticas maravillosas, y más que merecidas ya que es un gran libro!


El segundo, menos conocido, es Guía de Jessica para ligar con vampiros de Beth Fantaskey. Aunque el título no sea demasiado bonito, hasta diría que da un poco de vergüenza ajena, la historia es adictiva y divertidísima. Se aleja muchísimo de las historias simples e insulsas sobre vampiros a las que nos han mal acostumbrado... Guía de Jessica para ligar con vampiros es un libro que se publicó hace dos años pero que sin duda merece la pena ser leído.

He de dir que em vaig decidir a comprar-los a Amazon, ja que era l'únic lloc on després d'un i dos anys de busca els he trobat.

Tengo que decir que me decidí a comprar este par de preciosidades en Amazon, porque después de buscarlos durante mucho tiempo sin ningún éxito los encontré, ¡fue verlos y comprarlos!

I les fotos fetes amb instagram, si us ve de gust seguir-me @Marta26_6
Y las fotos, hechas con instagram que si os apetece seguirme @Marta26_6 :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada