dissabte, 20 d’agost del 2011

Hello!

Hola, ja he tornat! De fet ja fa uns quants dies, però no havia trobat el moment per passar-me per aquí... Aquestes setmanes que he passat a Bristol, UK, han estat increïbles  i les persones que he arribat a conèixer inoblidables. Ha estat el tercer any que viatjo a l'estiu a Anglaterra per millorar el meu anglès i crec que ha estat sens dubte el millor. 
Tinc forces coses a explicar-vos, i en tinc algunes de pendents, com la ressenya d'Egosurfing*, unes fotografies que vaig fer a Bath al Jane Austen Centre i altres notícies que crec que us podrien interessar.

Hola, ya he vuelto! De echo ya hace unos cuántos días, pero no había encontrado el momento para pasarme por aquí...
Estas semanas que he pasado en Bristol, UK, han sido completamente increíbles y las personas que he llegado a conocer inolvidables. Este ha sido el tercer año que viajo a Inglaterra con la intención de mejorar mi inglés, y creo que ha sido sin lugar a dudas el mejor.
Tengo bastantes cosas que contaros y tengo algunos pendientes, como la reseña de Egosurfing*, unas fotografías que hice en Bath en el Jane Austen Centre y otras noticias que creo que os podrían interesar.

Ara vinc a parlar-vos d'un concurs que s'organitza al facebook de El bolígrafo de gel verde. Es tracta d''un concurs fotogràfic, si voleu participar només heu de pujar una fotografía del llibre i explicar que representa per vosaltres, per entrar en el concurs ha de tenir un mínim de 20 VOTS. Jo acabo de pujar la meva, és una foto del dia de Sant Jordi, així que si voleu ajudar-me a entrar en el concurs i VOTAR-ME, jo us n'estaré molt agraïda. El link a la meva fotografía és aquest.
Evidentment, si us animeu a participar i voleu deixar-me el link amb la vostra fotografia no tindré cap problema en votar-la. 
El premi del concurs no és altre que un exemplar de El bolígrafo de gel verde de la primera edició, la que Eloy Moreno va autopublicar.

Ahora quiero hablaros de un concurso que se organiza en el facebook de El bolígrafo de gel verde. Se trata de un concurso fotográfico, si queréis participar solo tenéis que subir una fotografía del libro y contar que es lo que representa para vosotros. Para entrar en el concurso la fotografía tiene que tener un mínimo de 20 VOTOS. Yo acabo de subir la mía, es una foto del día de Sant Jordi. Así que si queréis ayudarme a entrar en el concurso y podéis votar mi fotografía y yo os estaré muy agradecida. El link de mi fotografía es este.
Evidentemente si os animáis a participar y queréis dejarme el link de vuestra fotografía no tendré ningún problema en votarla.
El premio del concurso no es otro que un ejemplar de El bolígrafo de gel verde de la primera edición, la que Eloy Moreno autopublicó.

My picture.


I ara per acabar, us vull comentar la meva sorpresa quan fa uns quants dies, vaig descobrir que Radio Nacional España havia fet servir la meva fotografía de El bolígrafo de gel verde, la mateixa amb la qual participo al concurs, en una entrevista a Eloy Moreno. Des d'aquí, moltes gràcies a RNE. Ara us deixo el vídeo del youtube.

Y ahora quiero compartir con vosotros una cosa que me hizo mucha ilusión, hace unos días descubrí que Radio Nacional España había usado una fotografía mía de El bolígrafo de gel verde, la misma con la que participo en el concurso, en una entrevista a Eloy Moreno. Desde aquí muchas gracias a RNE. Ahora os dejo el vídeo del youtube.


I això és tot, espero no desaparèixer en força temps!

Y eso es todo, espero no volver a desaparecer en mucho tiempo!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada