dimecres, 31 d’agost del 2011

The Jane Austen Centre

Hola! Como habréis visto hace días que no me paso por aquí, pero es que aún estoy en la playa de vacaciones por lo que nunca encuentro un buen momento...
Hoy os quiero dejar unas fotografías del The Jane Austen Centre en Bath. Como puede que sepáis Jane Austen  era de Bath, así que en ese precioso pueblo han decidido ambientar una casa de la época y convertirla en el Jane Austen Centre. La verdad es que no hice la visita por la casa porqué no tuve tiempo pero si que paseé un poco por la casa e hice algunas fotos que me gustaría compartir con vosotros. 

Hola! Com haureu vist fa forces dies que no em passo per aquí, però és que encara estic de vacances a la platja i mai trobo un bon moment...
Avui us vull ensenyar unes fotografies del The Jane Austen Centre a Bath. Com potser sabeu Jane Austen era de Bath, per tant en aquell preciós poble han decidir ambientar una casa d'època i convertir-la en el Jane Austen Centre. La veritat és que no vaig fer la visita per la casa perquè no vaig tenir temps, però sí que vaig passejar una mica per la casa i vaig fer-ne algunes fotos, que podeu veure a continuació.



 Subiendo por Gay Street encontramos The Jane Austen Centre.
Pujant per Gay Street trobem The Jane Austen Centre.

The Jane Austen Centre.

La puerta de entrada al The Jane Austen Centre, la señora es un maniquí, pero el señor es real...
La porta d'entrada al The Jane Austen Centre, la senyora és un maniquí, però el senyor és real...

Un pasillo ambientado...
Un passadís ambientat...



Un cuadro de Mr. Darcy.
Un quadre de Mr. Darcy.

Un cuadro de Bingley.
Un quadre de Bingley.


En la tienda, pegatinas de I Love Darcy, ¿y quién no?
A la botiga venien enganxines de I love Darcy, i qui no?

Marca páginas de Jane Austen.
Punts de llibre de la Jane Austen.

Más marca páginas y libretas de la tienda de Jane Austen.
Més punts de llibre i llibretes de la botiga de Jane Austen.

Las cremas que usaban las chicas de la familia Bennett.
Les cremes que feien servir les noies de la família Bennett.

Y eso es todo por ahora, tengo un montón de entradas medio escritas que tendría que subir... También tengo un par de reseñas. Como vuelvo el viernes de la playa (llevo más de dos meses fuera de casa...), supongo que acabaré el período de desaparición de vacaciones del blog.

I això és tot per ara, tinc una pila d'entrades mig escrites que fòra bo que pugés. Així com també un parell de ressenyes. Tornaré divendres de la platja (porto més de dos mesos fora de casa), suposo que així acabaré aquest període de vacances que hem viscut el blog i jo.


Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada