dilluns, 3 de desembre del 2012

Últimas lecturas/ últimes lectures

¡Hola! Llevo unas cuántas semanas out y es que he estado estudiando para un sin fin de exámenes, ha sido eterno... Pero ahora que tengo unos días de calma os enseño un poco lo que he estado leyendo, se me pasó hacer esta entrada en octubre así, que esta vez sumo los libros de octubre y noviembre. He leído libros bastante buenos y libros bastante malos, ¡seguid leyendo!

Hola! Porto unes quantes setmanes desapareguda i és perquè he estat estudiant una muntanya inacabable d'exàmens que se m'ha fet eterna... Però ara que tinc uns dies de calma us ensenyo una mica el que he estat llegint. Se'm va passar durant l'octubre fer aquesta secció, per tant en aquesta entrada sumo els llibres que vaig llegir durant l'octubre amb els que he llegit aquest novembre. He llegit llibres força bons i força dolents, seguiu llegint.

OCTUBRE



L'home de la maleta (1,5/5) Libro aburrido, pesado y desagradable que no, no me gustó nada y del que no creo que haga reseña. Simplemente HUID
L'home de la maleta (1,5/5) Llibre avorrit, pesat i desagradable que no, no em va agradar gens i del qual no crec que faci ressenya. Simplement fugiu.

Anna and the french kiss (3,5/5) Historia mona, romanticona, dulce y entretenida. Ya publiqué la reseña y aunque me costó mucho puntuarlo esta entre un 3,5 y un 4. Podéis darle una oportunidad.
Anna and the french kiss (3,5/5) Història mona, romàntica, dolça i entretinguda de la qual ja us en vaig parlar a la meva ressenya. Tot i que em va costar molt puntar-lo entre un 3,5 i un 4, es mereix que li doneu una oportunitat.

Lola and the boy next door (3,5/5) Segunda parte de Anna and the french kiss, tiene muchas similitudes con la primera parte y también es una novela bastante cuca y entretenida.
Lola and the boy next door (3,5/5) Segona part d'Anna and the french kiss, té moltes similituds amb la primera part, també és una novel·la força cuca i entretinguda.

El romance de Tristán e Iseo (2,5/5) Lectura obligatoria de literatura. Había visto la película unas mil veces y el libro es simplemente lo mismo que recordaba de la película.
El romanç de Tristany i Isolda (2,5/5) Lectura obligatòria per literatura. Com ja havia vist la pel·lícula unes mil vegades el llibre se m'ha fet força avorrit perquè sabia que passaria en cada moment.


NOVIEMBRE/ NOVEMBRE



Los cuentos de Beedle el Bardo (5/5) Un seguido de historias mágicas que todos los amantes de Harry Potter disfrutarán. A ver si hago la reseña pronto, en general es un libro que me ha gustado mucho.
Los cuentos de Beedle el Bardo (5/5) són un seguit d'històries màgiques que agradaran a tots els enamorats del món de Harry Potter. A veure si n'escric la ressenya aviat, en general és un llibre que m'ha agradat.

Treinta noches con Olivia (1/5) El peor libro que he leído este año. Como ya dije en GoodReads y en anobii fue una pérdida absoluta de tiempo, es muy pero que muy malo. HUID.
Treinta noches con Olivia (1/5) El pitjor llibre que he llegit aquest any. Com ja vaig dir a GoodReads i a anobii va ser una gran pèrdua de temps, és molt, però que molt dolent. FUGIU.

Cándido o el optimismo de Voltaire (2,5/5) Otra lectura obligatoria de la universidad, un cuento filosófico fácil de leer. No haré reseña.
Cándido o el optimismo de Voltaire (2,5/5) Una altra lectura obligatòria de la universitat, un conte filosòfic fàcil de llegir. No hi haurà ressenya.

La carta robada de Edgar Allan Poe (3/5) Un cuento bastante interesante, que leí en un suspiro. (Otro de mis libros para la facultad).
La carta robada de Edgar Allan Poe (3/5) Un conte força interessant que vaig llegir en un obrir i tancar d'ull. (Un altre dels meus llibres per la facultat).

Louise Lambert fashionista (2/5) lo que prometía ser un buen libro y acabó siendo una pesadilla. Aburrido y muy infantil para mi gusto, pronto la reseña que solo me falta ordenarla.
Louise Lambert fashionista (2/5) llibre que prometia molt i ha acabat sent una gran decepció. Avorrit i molt infantil pel meu gust, aviat pujaré la ressenya que només em falta acabar d'ordenar-la.

Bella malicia (5/5) ¡un thriller psicológico increíble! Aunque algunos detalles no me han acabado de gustar no pude parar de leerlo en ningún momento. Ya os contaré más en la reseña.
Bella malicia (5/5) ¡un thriller psicològic increïble! Encara que alguns detalls no m'han acabat d'agradar no vaig poder parar de llegir-lo en cap moment. Ja us n'explicaré més a la ressenya.

Y para acabar No està escrit a les estrelles de John Green (3/5) La decepción  del mes, fue un regalo de cumpleaños y aunque sí que es cierto que engancha muchísimo al final al historia no acabó de gustarme tanto como esperaba. La reseña también pronto...
I per acabar No està escrit a les estrelles de John Green (3/5) La decepció del mes, va ser un regal d'aniversari i encara que és cert que atrapa des de la primera pàgina finalment no em va agradar tant com m'esperava. La ressenya aviat...

Y esto es todo por hoy, ¿habéis leído alguno? ¿Compartís mi opinión? ¡Os leo!
I això és tot per avui. N'heu llegit algun? Compartiu la meva opinió? Us llegeixo!

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada