divendres, 15 de juliol del 2011

Harry Potter 7.2

Hoy por fin llega el final que llevamos 10 años esperando, la última película de Harry Potter en cines. En algunos sitios se estreno ayer, en otros se estreno el miércoles, pero lo importante es que hoy es el día en que Harry Potter y las reliquias de la muerte parte II llega a nuestros cines, ¡así que todos a verla!

Avui per fi arriba el final que portem 10 anys esperant, l'última pel·lícula de Harry Potter arriba a la gran pantalla. En alguns llocs del món es va estrenar ahir, en d'altres el dimecres, però el que és important és que avui arriba Harry Potter i les relíquiers de la mort part II als nostres cinemes, així que ja sabeu que heu de fer avui, tots a veure Harry Potter!

Han pasado 10 años desde que vimos por primera vez al joven mago en la gran pantalla y más de 12 años desde que los libros vieron la luz en librerías. 
En estos 10 y 12 años he leído todos los libros, algunos más de una vez, he visto todas las películas (casi todas el día del estreno) y hasta las he llegado a ver en otros países y en otros idiomas. Siempre he esperado el día de los estrenos con una sonrisa. Empecé a leer el primer libro de Harry Potter con unos siete u ocho años, y lo que leí me encantó, así que espero que los libros de Harry Potter sean recordados y leídos siempre, porque todos los niños se merecen disfrutar de esta gran serie de novelas de aventuras.

Han passat 10 anys des què vam veure per primer cop al jove mag a la gran pantalla i més de 12 anys des que els llibres van veure la llum a les llibreries. 
En aquests 10 i 12 anys jo he llegit tots els llibres, alguns més d'una vegada, he vist totes les pel·lícules (quasi totes el dia que les estrenaven) i fins i tot he arribat a veure'n alguna en un altre país. Sempre he esperat el dia de les estrenes amb un somriure. Vaig començar a llegir el primer llibre de Harry Potter quan tenia uns set o vuit anys i el que vaig llegir em va encantar. Per tant, espero que els llibres de Harry Potter siguin sempre llegits i recordats, perquè tots els nens i nenes mereixen gaudir d'aquesta meravellosa saga d'aventures.

Así que sin más, en cuanto vea la película escribiré mi opinión. Decir que la primera parte de Las reliquias de la muerte me gustó mucho y espero que este final esté a la altura de la serie. ¡Disfrutad de la última película!

Així que això és tot, en quan vegi l'última pel·lícula us deixaré la meva opinió. Dir que la primera part de Les relíquies de la mort em va agradar molt i espero que el final de la saga estigui a l'alçada dels llibres. Gaudiu de l'última pel·lícula!

Tengo cosas pendientes, muchas cosas pendientes, a ver si me pongo al día. En breve reseña de La gramática del amor ^^.

Tinc coses pendents, moltes coses pendents, a veure si em poso al dia. En breu ressenya de La gramàtica de l'amor ^^.

Marta

2 comentaris:

  1. Aishh com trobarem a faltar en Harry... Sembla que sigui impossible que s'acabin la interminable llista de películes... pero sí, tot arriba a la fi. Pro bé, sempre ens quedarà rellegir els llibres i reveure les películes ^^

    Un petonet!

    Per cert, he fet les entrades pels premis que em vas otorgar (ja fa mooolt de temps xd), i te n'he concedit un altre a tu :)

    ResponElimina
  2. @albaa! Sí, aix... ja s'ha acabat :')! Ara, les últimes pel·lícules són les que més m'han agradat, per tant m'han semblat un bon final!

    Gràcies pel premi! ^^

    ResponElimina