dimecres, 20 de juliol del 2011

Music time 8

¡Hola! ¿Cómo os prueba el verano? Yo he estado muy desaparecida últimamente, lo siento pero me ha sido bastante imposible escribir nada. Una amiga ha venido de visita desde Suiza y me he pasado la semana visitando Barcelona, antes de que viniera yo estuve allí y antes de eso estuve liada con la selectividad... Por lo que llevo un tiempo en el que me veis poco el pelo. Espero que esto cambie en lo que nos queda de verano y a partir de ahora me veáis más por aquí. 
Quiero deciros que este domingo me voy de viaje a Inglaterra y estaré allí tres semanas. Pero no creo que tenga problemas para conectarme ya que me llevo el portátil y tendré internet. Así que ya os contaré como me va.
Y ya que estamos deciros que el lunes nos dieron el resultado de la asignación a la universidad y he entrado en derecho en la UPF, como había pedido en primer lugar.  Desde aquí muchos ánimos y suerte a los que no habéis entrado en vuestra primera opción para las reasignaciones.

Hola! Com us prova l'estiu? Jo he estat molt desaparguda últimament, ho sento però m'ha estat impossible escriure res... Una amiga ha vingut des de Suïssa i m'he passat tota la setmana ensenyant-li Barcelona. Abans que vingués ella jo també vaig estar a Suïssa, i abans d'això vaig estar estudiant per la selectivitat... Per tant, porto un temps en el que em veieu poc el pél. Espero que això canviï en el que queda d'estiu i a partir d'ara em veieu més per aquí.
Ja que hi sóc aprofito per comentar-vos que aquest diumenge marxo de viatge a Anglaterra i m'hi estaré tres setmanes. No crec que tingui problemes per connectar-me ja que m'emporto el portàtil i tindré internet. Així que ja us aniré explicant com em va.
I ja que estem us vull explicar que el dilluns ens van donar el resultat de l'assignació a la universitat i que he entrat a estudiar dret a la UPF, com havia demanat en primer lloc. Des d'aquí vull donar molts ànims i desitjar sort als que no han entrat a la seva primera opció de cara a les reassignacions.

Y ahora después de todo este rollo sobre mi vida os dejo con el Music Time de hoy, Family Tree de Mathew West. Hace tiempo que tengo pensado dejároslo pero todos los miércoles se me olvidaba... La canción apareció en un capítulo de The Vampire Diaries, os dejo un vídeo promocional con la canción y escenas de la serie. Personalmente me parece preciosa.

I ara després de tot aquest rotllo sobre la meva vida us deixo el Music Time d'avui, Family Tree de Mathew West. Fa molt temps que tinc pensat ensenyar-vos aquesta cançço però tots els dimecres se m'oblidava... La cançó apareix en un capítol de The Vampire Diaries, us deixo un vídeo promocional amb la cançó i escenes de la sèrie. Personalment em sembla preciosa.





Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada