dimecres, 27 de juliol del 2011

Like a Music time (9) but with some adverts

Hi guys! How are you? Bueno, como ya sabéis estoy de vacaciones estudiando inglés en Bristol y me lo estoy pasando muy bien! ¡¡¡Bristol es una ciudad maravillosa más que recomendable!!!
Sé que hace días que no os cuento nada, pero no os preocupéis que tengo cosas que contaros. Si no lo he hecho antes es porque he estado "adaptándome" a la vida inglesa. La mejor manera de aprender un idioma es viviendo en el país donde se habla y más si la familia que te toca es un encanto.

Hi guys! How are you? Bé, com ja sabeu estic de vacances estudiant anglès a Bristol i m'ho estic passant molt, molt bé! Bristol és una ciutat meravellos, molt recomanable!!!
Sé que fa dies que no us explico res, però no us preocupeu que tinc coses per explicar-vos. Si no ho he fet abans és perquè he estat "adaptant-me" a la vida anglesa. La millor manera d'aprendre un idioma és vivint al país on es parla i més, si la família anglesa amb la qual vius és encantadora.

Hoy quiero dejaros un par de vídeo que me ha enseñado my english family, son muy divertidos. El primero es un coro de unas 10.000 personas (bueno eso creo, no recuerdo cuántas me han dicho), y el padre de la english family participó en él. El segundo es un flash move, que es anuncio de T-mobile, muy chulo, merece la pena verlo. Y ya para acabar, el último es otro anuncio de T-mobile pero parodiando la boda real inglesa, divertidísimo. Espero que os gusten, realmente a mi me han encantado y he pensado "ooh los pondría en mi blog pero hoy no toca music time... Espera, hoy es miércoles, hoy sí toca music time" así que aquí lo tenéis, no es un music time normal, pero los vídeos merecen la pena.

Avui vull deixar-vos tres vídeos que m'ha ensenyat la meva english family, són molt divertits. El primer és d'un cor amb prop de 10.000 persones (bé, això crec, no recordo exactament quants m'han dit...), el pare de la família va participar-hi. El segon és un flash move, un anunci de T-mobile molt divertit, val la pena veure'l. I l'últim de tots és un altre anunci de T-mobile però aquest cop parodiant la boda reial anglesa, divertidíssim. Espero que us agradin, realment a mi m'han encantat i he pensat "Oh! Els posaria al blog però avui no toca music time... Espera, sí que toca! Avui és dimecres, avui toca music time" així que aquí els teniu, sé que no és un music time normal, però realment heu de veure aquests vídeos!

Rock Choir Wembley 2011



T-mobile advert dance



The T-Mobile Royal Wedding


And that's all folks! 
See you later or tomorrow, I have to talk with you about the PEJR and I want to show you the new books that will realise from La Galera!

Best wishes,


Marta

PS. I'm thinking about changing the name of this section, maybe will be better if it's called YOUTUBE TIME, what do you think about it?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada