divendres, 22 de juliol del 2011

In My Mailbox 5.

Hola, ya hace unos cuantos días desde que hice el último In My Mailbox y he acumulado unos cuantos libritos. Esta vez he comprado cuatro y he recibido dos envíos por parte de editoriales, así que muchas gracias a la Editorial La Butxaca y a la Editorial La Galera. También quiero decir que ayer no se me cargaban las fotos, por eso espero que hoy blogger sea bueno y me deje subirlas.

Hola, ja fa uns quants dies des que vaig fer l'últim In My Mailbox i he acumulat uns quants llibres. Aquesta vegada he rebut dos paquets per part d'editorials, moltes gràcies a l'editorial La Butxaca i l'editorial La Galera, i n'he comprat uns altres quants. També he de dir que ahir no se'm carregaven les fotos i per tant, espero que avui blogger em deixi pujar-les.

Empezando por abajo tengo Notas para un violoncelo, El escándalo de la temporada, La família Mumin a l'hivern,  El pare Mumin i el mar, Angelology, Egosurfing, Sentido y sensibilidadCrimen y castigo.

Comencem per baix, aquest cop tinc Notas para un violonceloEl escándalo de la temporada, La família Mumin a l'hivern,  El pare Mumin i el marAngelologyEgosurfingSentido y sensibilidadCrimen y castigo.

Crimen y castigo  de Fiódor Dostoievsky, este libro lo compré ayer en Happy Books (Barcelona). Me encanta esa librería porque es la única que conozco que de vez en cuando tienen ofertas y descuentos. Pues veréis, acaban de sacar una gran colección de clásicos a 2,95€ (2,80€ con Carnet Joven). Yo tenía la mayoría y al final me decidí por este (para mi madre) y el siguiente para mi.

Crimen y castigo de Fiódor Dostoievsky, aquest llibre el vaig comprar ahir a Happy Books (Barcelona). Personalment, m'encanta aquesta llibreria perquè és l'única que coneixo que a vegades té ofertes y descomptes. Doncs veureu, ara mateix tenen una gran quantitat de clàssics a 2,95€ (2,80€ amb Carnet Jove).   Jo en tenia la gran majoria per això vaig decidir comprar aquest (per la meva mare) i el següent per mi.

Sentido y sensibilidad de Jane Austen. Como el anterior también lo compré en Happy Books. Si aún no habéis leído nada de Austen no sé a que esperáis, es una de las mejores escritoras que han existido, seguro que os gusta.

Sentido y sensibilidad de Jane Austen. Com l'anterior llibre aquest també el vaig comprar a Happy Books. Si encara no heu llegit res de Jane Austen no sé a que espereu, és una de les millors escriptores que han existit, segur que us agrada.

Egosurfing* de Llucia Ramis lo he recibido gracias a la editorial La Butxaca y es mi actual lectura. Muchas gracias a la editorial La Butxaca por colaborar y haberme enviado el libro. 
Me lo recomendó el año pasado mi profesor de latín y desde ese día que me apetece leerlo, de momento me está gustando.

Egosurfing* de Llucia Ramis l'he rebut gràcies a l'editorial La Butxaca i és la meva lectura actual. Moltes gràcies a l'editorial La Butxaca per haver col·laborar i haver-me enviat el llibre. 
Me'l va recomanar l'any passat el meu professor de llatí i des d'aquell dia que em ve de gust llegir-lo, de moment m'està agradant-

Angelology de Danielle Trussoni también lo he recibido gracias a la editorial La Butxaca, muchas gracias por el envío del ejemplar. Lo leeré cuando vuelva de Inglaterra (que no me lo puedo llevar porque pesa mucho), pero ya tengo ganas de leerlo.

Angelology de Danielle Trussoni també l'he rebut gràcies a l'editorial La Butxaca, moltes gràcies per l'enviament de l'exemplar. El llegiré en quan torni d'Anglaterra (que no me'l puc endur perquè pesa molt), però ja tinc ganes de llegir-lo.

La família Mumin a l'hivern (La familia Mumin en invierno) de Tove Jansson es una saga de libros infantiles que por fin se ha traducido al catalán. Fue un envío que no esperaba por parte de La Galera, así que muchas gracias como siempre desde aquí.

La família Mumin a l'hivern de Tove Jansson és una saga de llibres infantils que per fi d'ha traduït al català. Va ser un enviament que no esperava per part de l'editorial La Galera, des d'aquí moltes gràcies.

El pare Mumin i el mar (El padre Mumin y el mar) de Tove Jansson es la segunda parte de la saga de los Mumin, muchas gracias a la Editorial La Galera.

El pare Mumin i el mar de Tove Jansson és la segona part de la saga dels Mumin, moltes gràcies a l'editorial La Galera per l'exemplar.

El escándalo de la temporada de Sophie Gee lo compré en Happy Books durante junio en una de sus ofertas. Me costó 5,95€ cuando el precio real es de unos 20€. Definitivamente me encanta Happy Books.

El escándalo de la temporada de Sophie Gee el vaig comprar també a Happy Books durant el mes de juny quan van fer una altra oferta. Em va costar 5,95€ quan el preu real és d'uns 20€. Definitivament m'encanta Happy Books.

Notas para un violochelo de Andromeda Romano-Lax es otro libro que compré en Happy books durante junio.

Notas para un violochelo de Andromeda Romano-Lax és un altre llibre que vaig comprar a Happy Books durant juny.

Y en Suiza compré estos marcapáginas imán tan monos que veis en la foto.

I a Suïssa vaig comprar aquests punts de llibre iman que veieu a la foto.

Y mi amiga de Suiza como sabe que me gusta leer me regaló este marca páginas tan mono. ¡Muchas gracias Del!

I la meva amiga de Suïssa com sap que m'agrada llegir em va regalar aquest punt de llibre tan mono. Moltes gràcies Del!

Y eso es todo, espero que blogger empiece a funiconar mejor.

I això és tot, espero que blogger comenci a funcionar millor.

Marta


Pd. Me acabo de dar cuenta que me he dejado un par de libros nuevos... Os los enseñaré en el próximo In My Mailbox, que será cuando vuelva de Inglaterra. Os recuerdo que me voy este domingo. 

PD. Acabo d'adonar-me'n que m'he deixat un parell de llibres nous... Us els ensenyaré la pròxima vegada en el proper In My Mailbox, que serà quan torni d'Anglaterra. Us recordo que aquest diumenge marxo.

3 comentaris:

  1. El escándalo de la temporada me lo compré hace yo casi tres años en la feria del libro de Madrid, y total, aún está sin leer xD

    El de Notas para un violonchelo me lo compré en el CI a 5 euros tb el año pasado, aún no lo leí.

    Angelology tiene buena pinta, ya contarás.

    Un beso
    Dácil

    ResponElimina
  2. No en conec casi cap xD Bé, els dos primers em sonen com a rans clàssics que són, però mai els he llegit ni res... I el de angeology també em sona, pero res més -.-

    Això si, m'han agradat molt els punts de llibre :)

    Un petó!

    ResponElimina
  3. @Dácil Espero que no me pase como a ti y termine antes esos dos libros! :) Le tengo muchas ganas a Angelology!
    Un beso

    @albaa! Els punts de llibre són una monada, va ser un amor a primera vista... Me'ls vaig haver d'emportar a casa! ^^
    Un petó

    ResponElimina