dimarts, 12 de juliol del 2011

Gràcies - Gracias - Merci - Thank you

¡Hola! Ya he vuelto de Suiza y en este tiempo que he estado desaparecido mi blog ha llegado a una bonita cifra de seguidores, ¡50! Así que muchas gracias a todos los que me seguís, a todos los que comentáis, a todos los que me leéis, sin vuestro apoyo esto sería mucho más difícil. Me encanta leer vuestros comentarios y cada seguidor me saca una sonrisa. Muchas gracias también a todos aquellos que visitan el blog, que en estos momentos ha recibido 6.581 visitas. ¡Muchas gracias a todos!

Hola! Ja he tornat de Suïssa, ahir vaig arribar, i en aquest temps que he estat desapareguda, el meu blog ha arribat a la bonica xifra de 50 seguidors! Per tant, vull donar les gràcies a tots els que em seguiu, a tots els que comenteu, a tots els que em llegiu, sense el vostre suport això seria més complicat. Dir que m'encanta llegir els vostres comentaris i cada seguidor em treu un somriure. Moltes gràcies també a tots aquells que visiten simplement el blog, que a dia d'avui ha rebut 6.581 visites! Moltes gràcies a tots!

Entre mañana y los próximos días colgaré varias reseñas que tengo pendientes, la de Rubí y la de La gramática del amor, y un IMM con algunos libros que he adquirido recientemente. También estoy trabajando en un cambio de imagen en el blog, pero no se cuando lo tendré apunto porque no soy muy hábil en eso. 

En breu intentaré pujar diverses ressenyes que tinc pendents, la de Roig robí i La gramàtica de l'amor, i un nou IMM, que ja m'han arribat uns quants llibres més. També estic treballant en un canvi d'imatge del blog, però no sé quan el tindré enllestit perquè les meves habilitats en aquest tema són quasi inexistents.

Y de momento esto es todo por hoy, aún tengo que ponerme al día de como van las cosas por aquí. Muchas gracias por leerme.

I de moment això és tot per avui, encara m'he de posar al dia de com estan anant les coses per aquí. Moltes gràcies per llegir-me!


Marta

3 comentaris:

  1. Muchas felicidades por los seguidores! :)
    Y a ver si siguen creciendo poco a poco ^^
    Besitos!

    ResponElimina
  2. Muchísimas felicidades por esos seguidores!
    Espero que te lo hayas pasado muy bien de viaje :)
    Un beso
    Dácil

    ResponElimina