dilluns, 16 de maig del 2011

Premi/o Blog Adorable + Presentació/n


Hola,  hago una entrada rápida para contaros que Xana de  Welcome to my Wonderland  me ha dado el premio "Blog adorable". Muchas gracias!

Hola, faig una entrada ràpida per explicar-vos que Xana de Welcome to my Wonderland m'ha donat el premi "Blog adorable". Moltes gràcies!

Reglas/ Regles:


1- Decir en qué nos inspiramos para hacer una entrada: Durante el día voy pensando que escribiré en el blog, y cuando puedo me anoto las ideas en un post-it. Me inspiro en lo que me gustaría a mi que un blog me contara! :)

1. Dir en què ens inspirem per fer una entrada: Durant el dia vaig pensant que és el que vull escriure al blog, quan puc ho anoto en un post-it. Sobretot per escriure una entrada penso en el que m'agradaria que un blog m'expliqués. :)

2- Describirte con cuatro palabras: una vez me describieron como una persona discreta, creo que acertaron bastante. Por eso diría que discreta, tímida, constante y trato de ser coherente

2- Descriu-te en quatre paraules: una vegada em van descriure com una persona discreta, crec que van encertar bastant. Per tant diria que sóc una persona discreta, tímida, constant i intento ser coherent.

3- Decir tu frase favorita: La felicidad no debe ser una meta sino un estilo de vida. (Perdona si te llamo amor, Federico Moccia).

3. Digues la teva frase preferida: La felicitat no ha de ser una meta, sinó un estil de vida. (Perdona si et dic amor, Federico Moccia).

Quiero dar este premio ^^ a dos blogs:
A Alba de Jugando con las palabras, un blog que empezó más o menos cuando lo hice yo!
Y a Xana de Welcome to my wonderland, porque aunque el premio me lo ha dado ella como es el primer premio que recibo y me gusta su blog, creo que se lo merece!

I vull donar aquest premi ^^ a dos blogs:
A l'Alba de Jugando con las palabras, un blog que va començar més o menys quan jo ho vaig fer!
I a la Xana de Welcome to my Wonderland, perquè encara que me l'ha donat ella com és el primer premi que rebo i m'agrada el seu blog, crec que s'ho mereix!

Mañana es la presentación de Retrum II, será en L'Illa de Barcelona a las 19.30h y también se presentará el nuevo CD de Nikosia, grupo de música del autor. Yo no iré porque esta semana termino el curso (Y BACHILLERATO), y estoy teniendo los últimos exámenes finales! Prometo que cuando sea viernes volveré a hacer entradas en condiciones!

Demà és la presentacióde Retrum II, serà a L'Illa de Barcelona a les 19.30h i també es presentarà el nou CD de Nikosia, grup de música de l'autor. Jo no hi podré anar :( perquè aquesta setmana acabo el curs (I EL BATXILLERAT), i estic tenint els últims exàmens finals! Prometo que quan sigui divendres tornaré a fer entrades en condicions!


Suerte a los que como yo tenéis exámenes!
Sort als que com jo teniu exàmens!


Marta

3 comentaris:

  1. Ö Moltes gràcies Marta, m'ha fet molta ilu! *.*

    Ara mateix ho pujo al blog, i també pujaré la info de la quedada de Retrum, encara que jo tampoc hi anire, perque francament no m'he llegit el primer encara... :S
    un petonet!

    ResponElimina
  2. RECTIFICO: M'acabo de donar conte que la quedada era avui, així que no ho penjo :S
    Lo delpremi si, ja està fet :)

    ResponElimina
  3. @Alba Jo l'he llegit i tampoc és per tant, però a part dels exàmens no hi vaig perquè el primer ja el tinc signat i el segon encara no el tinc així que... ^^

    ResponElimina