dimarts, 10 de maig del 2011

Sobre el Concurs/o de Sant Jordi

Hola, como ya sabéis hace algunas semanas que empecé un concurso en el blog, el COCURS/O DE SANT JORDI! En el que sorteo un libro, un marca páginas firmado por Moccia, una postal firmada por Carolina Lozano, el librito con las primeras páginas de Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuéramos tu y yo firmado por Albert Espinosa y algunas otras cosas. 
Hoy como la participación es muy BAJA, han participado menos de tres personas. He decidido que si el día 1 de JUNIO día en que cierro el concurso no hay un mínimo de 10 participantes, lo aplazaré. Por lo tanto, el concurso lo haré más adelante!
Recordad que podéis participar enviando un MAIL a lescosesdemarta@gmail.com hasta el 1 de JUNIO. Podéis leer las bases con lo que tenéis que hacer aquí.

Hola, com ja sabeu fa algunes setmanes que vaig començar un concurs al blog, el CONCURS/O DE SANT JORDI! En el concurs sortejo un llibre, un punt de llibre signat per Federico Moccia, una postal signada per Carolina Lozano, el llibret amb les primeres pàgines de Todo lo que podríamos haber sido tu y yo si no fuéramos tu y yo signat per Albert Espinosa i algunes altres coses.
Avui vull dir-vos que com la participació és MOLT BAIXA, han participat menys de 3 persones. He decidit que si el dia 1 de JUNY, dia que tanco el concurs, no hi ha un mínim de  10 participants, l'aplaçaré. Per tant, el concurs el faré més endavant!
Recordeu que podeu seguir participant al concurs enviant un MAIL a lescosesdemarta@gmail.com fins l'1 de JUNY. Podeu llegir les bases on posa que heu de fer aquí.

Saludos,
Salutacions,

Marta

PD. En 10 días termino el curso, estoy de exámenes... Por eso estoy un poco desaparecida últimamente! :(
En 10 dies acabo el curs, tinc exàmens... Per això estic una mica desapareguda últimament! :(

2 comentaris:

  1. Hola, maca!

    T'ho he dit al meu tag, però per si de cas també t'ho dic per aquí. Gràcies per seguir-me, jo també et segueixo i et fico a la meva llista de blogroll. Després em miro aquest concurs que dius :3 .

    Vagi bé!

    ResponElimina
  2. @Tifa Ara mateix ho acabo de veure! Gràcies a tu, jo també t'he afegit al blogroll :)

    Ens llegim!

    ResponElimina