dimecres, 18 de maig de 2011

Music Time 6. Obsession - Sky Ferreira

Hola! Com vaig dir fa un parell de dies demà i demà passat dijous i divendres acabo els exàmens i el batxillerat. A partir del 20 estaré fins el 27 de vacances que és quan es tornen a fer classes ja de cara a preparar la selectivitat. Per tant, durant la meva setmana de vacances tornaré a estar per aquí i el blog deixarà d'estar sota mínims!
Avui és dimecres i com sol passar els dimecres pujo un Music Time, i per tant una cançó. Com divendres passat acabava la segonta temporada de The Vampire Diaries us deixo el vídeo musical que es va fer per promocionar la ja acabada segona temporada. Obsession de Sky Ferreira alternant escenes de la primera temporada.

Hola! Como os dije hace un par de días el jueves y el viernes acabo los exámenes y el bachillerato. A partir del 20 de mayo hasta el 27 estaré de vacaciones, hasta que se reprendan las clases el mismo 27 para preparar la selectividad. Por lo tanto, durante mi semana de vacaciones volveré a estar por aquí y el blog dejará de estar bajo mínimos!
Hoy es miércoles y como suele pasar los miércoles subo un Music Time, una canción. Como el viernes pasado terminaba la segunda temporada de The Vampire Diaries os dejo el vídeo musical que se hizo para promocionar la ya terminada segunda temporada. Obsession de Sky Ferreira alternando escenas de la primera temporada.



Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada