dimecres, 25 de maig del 2011

In My Mailbox 3.

Hola! Hace días que quería hacer un In My Mailbox, aquí os lo dejo. Estos son los libros que he "conseguido" desde el último In My Mailbox. Las fotos he aprovechado que hacía sol para hacerlas en la terraza con los geranios de mi madre.

Hola! Fa dies que volia fer aquest In My Mailbox, aquí us el deixo. Aquests són els llibres que he "aconseguit" des de l'últim. Les fotografies he aprofitat que feia sol per fer-les a la terrassa amb els geranis de la meva mare.

Empezamos con la foto familiar:
Comencem amb la foto familiar:

No se ve demasiado bien pero tenemos, empezando por abajo: Profundidades (Túneles II), Memorias de Idhun I, Cazadores de Sombras los Orígenes, La chica del Lago y Bendecida por la Sombra (Vampire Academy III).

No es veu massa bé però començant per abaix tenim: Profunditats (Túnels II), Memòries d'Idhun I, Caçadors d'ombres els Orígens, La noia del llac i Bendecida por la Sombra (Vampire Academy III).

Vampire Academy: Bendecida por la sombra, el tercero de la saga. Ya lo he leído y cuando pueda subiré la reseña. Tenéis reseñado el primero aquí.

Vampire Academy: Bendecida por la sombra, el tercer de la saga. Ja l'he llegit i quan pugui pujaré la ressenya. Teniu ressenyat el primer aquí.

Cazadores de sombras los orígenes, lo he recibido hace poco de Círculo de Lectores y aun no he podido leerlo.

Caçadors d'ombres els orígens, fa molt poc que l'he rebut de Cercle de Lectors i encara no l'he pogut llegir.


La chica del lago, me llamó bastante la sinopsis, lo vi en Círculo de Lectores y me hice con él. Aun no lo he leído, cuando lo haga subiré la reseña.

La noia del llac em va cridar força l'atenció i vaig decidir comprar-lo a Cercle de Lectors. Encara no l'he llegir, però quan ho faci pujaré la ressenya.

Memòries d'Idhun I me lo han dejado, no he leído nada de Laura Gallego y una amiga lo tenía y como le encantó pues me lo ha dejado y cuando pueda lo leeré. Gracias Georgie!

Memòries d'Idhun I me l'han deixat, no he lelgit res de Laura Gallego i com una amiga el tenia i li va encantar me l'ha deixat. Quan pugui el llegiré, gràcies Georgie!

Profundidades (Túneles II) ha llegado a mi de una forma un tanto extraña. Fue dado por cortesía de El Periódico a la panadería y quiosco donde mi padre compra, el panadero sabía por mi padre que escribo este blog y se lo dio. El único problema es que no tengo la primera parte, así que tardaré en leerlo.

Profunditats (Túnels II) ha arribat a mi d'una manera un xic estranya. VA arribar per gentilesa de El periódico al forn i quiosc on el meu pare sol comprar. El forner sap que escric aquest blog i li va donar perquè el llegís. L'únic problema és que hi ha una primera part que no tinc, per tant trigaré a llegir-lo.

Hasta aquí el IMM3.
Fins aquí l'IMM3.


Marta

6 comentaris:

  1. Tengo ganas de leer Cazadores de Sombras que los tengo pendientes en la estantería.
    Memorias de Idhún me gustó mucho :)
    Besitos!

    ResponElimina
  2. Holaa!
    Jo de cazadores de sombras només m'he llegit el primer, i la veritat és que no em va agradar tant com les bonísimes cr´ítiques que té, pro igualment li vull donar una oportunitat, perque potser em passa com amb els de Mitjanit, que els primers no m'agradaven massa i en canvi el tercer em va agradar molt!

    Tionc varies amigues enamorades de la Laura Gallego. A mi m'agrada, pero he de reconeixer que no he llegit la seva trilogia principal, que es el que més bojos torna a la gent (tinc una amiga que va fer el seu TR sobre ella) xd una amiga em va explicar el final i em va treure les ganes de llegirme'l, perque si ja saps que la protagonista es queda amb... (no seré tan cruel de dir-ho xd), doncs perd la gracia! de tota manera me l'han recomenat moltíssim!

    Un petonet!

    ResponElimina
  3. Hola!
    La chica del lago estoy entre que si y que no para leerlo, no me termino de convencer.
    Bendecida por las sombras tengo muchísimas ganas de leerlo, aunque aún tengo el segundo pendiente.
    Espero que disfrutes de tus lecturas.
    Un beso
    Dácil

    ResponElimina
  4. Wooow cuantos libros!! no he leido ninguno de estos libros, el de cazadores de sombras: origenes tengo muchas ganas de leerlo... pero bueno, son tantos libros que quiero y no puedo tener... aixxx
    Un besote!!!

    ResponElimina
  5. @Crónicas de los reinos Cazadores de sombras no está mal, pero no creo que sea para tanto! A ver que me parece Memorias de Idhun! :)

    @albaa! Jo també crec que Cazadores de sombras està potser una mica "sobrevalorat", jo el vaig sortir just quan va sortir i no em va semblar tan meravellós, vaig llegir els següents que em van agradar molt més perquè els tenien a Círculo que si no...
    No he llegit res de Laura Gallego a veure que em sembla, l'amiga que m'ha deixat el llibre només va llegir el primer perquè li van explicar el final, però diu que està molt bé! Ja veurem!

    @Pasajes románticos Bendecida por la sombra está muy bien, pero claro a mi me encanta la saga! A ver si tengo tiempo y puedo leerlo todo en breve que con la preparación de la selectividad voy...

    @Xana jajaja si, yo también me enamoro de más de los libros que puedo llegar a tener, creo que nos pasa a todos! A ver que me parece este de Cazadores de sombras! :)

    Un beso a todas! ^^

    ResponElimina
  6. Hace poco reseñé La chica del lago, un poco duro según qué escena, a ver qué te parece a ti :)
    Y aún tengo que leerme el primero de Orígenes de CdS, que justo ha salido ya la segunda portada... >_<

    Un besote!!

    ResponElimina