dimarts, 3 de maig del 2011

Opinió/n Més Enllà - Renacer - Claudia Gray

Hola! Avui us deixo l'opinió/ ressenya de Més Enllà que fa dies que la tinc mig escrita, no adjunto fitxa tècnica perquè ja l'he posada alguna altra vegada.
Ja fa unes quantes setmanes que vaig acabar Més Enllà de Claudia Gray, el llibre que tancava la saga Mitjanit, i així la història de la Bianca i en Lucas. El llibre com ja sabeu el tinc dedicat! ^^ I he de dir que m'ha agradat molt més que el tercer que se'm va fer llarg, pesat i avorrit. He de dir que trobo a faltar una història on només hi hagi vampirs, humans també, però és com una mena de moda que han agafat alguns escriptors. 

És un vull escriure un llibre INGREDIENTS: 1r. Ingredient i principal: VAMPIRS. 2n. Una història d'amor. 3r. Va, per què no hi posem també fantasmes, zombis, homes llop...? He de dir que a mi no em va agradar que en el tercer llibre la Bianca es transformés. Però he de dir que Més Enllà millora. Els dos primers llibres m'havien agradat molt, 5 estrelles cadascun. El tercer el final no em va agradar gens, però la història en general estava prou bé, li vaig donar 3 estrelles (una mica tirant a l'alça). I a aquesta li'n donaré 4, perquè s'ha trobat un final molt acceptable. Des de la meitat del llibre el preveia, però és acceptable.


Hola, hoy os dejo la opinión reseña de Renacer que hace días que la tengo medio escrita. No adjunto ficha técnica porque ya la he puesto con anterioridad.
Ya hace unas semanas que terminé Renacer de Claudia Gray, el libro que cerraba la saga Medianoche. Con Medianoche también acaba la historia de amor entre Bianca y Lucas. El libro como ya sabéis lo tengo dedicado! ^^ Tengo que decir que me ha gustado muchísimo más que el tercero (que como ya he dicho algún   día no me gustó nada!), se me hizo largo, pesado y aburrido. Tengo que decir que me gustan los libros donde solo hay vampiros, humanos vale, pero ¿mezclar seres fantásticos? es una moda que han cogido algunos autores...
Parece que para escribir un libro muchos autores optan por usar los siguientes INGREDIENTES: 1º Ingrediente principal: VAMPIROS. 2º Una historia de amor. 3º Va, porque no añadimos también otros seres fantásticos como fantasmas, zombis y hombres lobo...?
Tengo que decir que a mi no me gustó nada que en el tercer libro Bianca se transformara. Pero en mi opinión el cuarto libro mejora, y mucho! Los dos primeros libros me encantaron, los puntué con 5 estrellas cada uno. El tercero no me gustó nada el final, pero la historia en general estaba bastante bien, le dí 3 estrellas (un poco a la alza). A este le doy 4, me ha gustado la historia y tiene un final muy aceptable. Aunque a nivel personal un poco previsible.

Els personatges que trobem a Més Enllà són els que havíem trobat ens els altres llibres, aprofundint una mica en alguns com en Balthazar, la Patrice, la Skye o el més important la senyora Bethanny. Qui s'imaginaria que la senyora Bethanny amagava una història tant increïble... 
Un dels millors personatges és pel meu parer la Patrice, sempre a la seva, però tant amiga dels seus amics. En Ranulf i en Vic també són personatges importantíssims en la història i molt interessants, donen el toc d'humor. Els dos personatges que sens dubte no suporto, no sé si perquè pertanyien a la Creu Negra i mai em va agradar aquella secta o perquè, però la Raquel i la Dana se'm fan pesades i desagradables. Sobretot la Raquel, té una manera de ser desagradable, tot és sempre negre i horrible. Mai busca ni troba res bo a res, és un personatge estrany amb el sentit més negatiu de la paraula.
La Bianca la trobo una nena mona, tendra i dolça, massa obsessionada amb el seu estimat Lucas, però en Lucas tampoc es salva massa. Per tant són dos personatges que queden bé junts. La Bianca queda millor amb en Lucas que amb en Balthazar, encara que aquest sigui més interessant.

Los personajes que encontramos en Renacer son los mismos que ya habíamos visto en los otros libros, profundizamos un poco más con algunos, como Balthazar, Patrice, Skye o el más importante, la señora Bethanny. Quién se imaginaba que la señora Bethanny escondiera una historia tan increíble...
Uno de los mejores personajes de la saga, a mi parecer, es Patrice. Una vampiresa que siempre hace lo que le parece, pero es muy amiga de sus amigos. Ranulf y Vic también son personajes importantísimos en la saga, muy interesantes que le dan un toque de humor a la novela. 
Los dos personajes que sin duda no soporto, no sé si porque pertenecían a la Cruz Negra, nunca me gustó esa secta, o porque Raquel y Dana se me hacen pesadas y hasta desagradables. Raquel, sintiéndolo mucho, tiene una manera de ser desagradable, todo es negro y horrible. Nunca busca el lado bueno a nada, es un personaje realmente extraño.
Bianca creo que es una niña mona, tierna y dulce, un poco demasiado obsesionada con su querido Lucas, pero este tampoco se salva de la obsesión por ella. Son dos personajes que quedan bien juntos. Bianca, desde el principio, creo que queda mejor con Lucas que con Balthazar, aunque este sea más interesante.

En quant al final, és un final, acaba. Però deixa la possibilitat a l'autora a tornar a escriure sobre ells en qualsevol moment. A la presentació Claudia Gray ja va dir, que en un principi no tenia intencions de seguir escrivint sobre la Bianca i en Lucas, però no ho descartava. Per ara està treballant en una nova SAGA dedicada a en Balthazar.

En cuanto el final, es un final, acaba. Pero deja la posibilidad a la autora de seguir escribiendo sobre ellos en un futuro lejano. En la presentación de Renacer, Claudia Gray ya dijo que en un principio no tenía intenciones de seguir escribiendo sobre Bianca y Lucas, pero no descartaba la posibilidad. Ahora, está trabajando en una nueva SAGA dedicada a Balthazar.


Demà més!
¡Mañana más!


Marta

2 comentaris:

  1. Jo també el tinc firmaat!! ;)

    pero encara no me l'he llegit, de moment m'estic rellegint la saga sencera!

    Jo he de dir dues coses:
    la primera: adoro en Baltazhar i em moro per veure la saga sobre ell ♥.♥

    la segona: sóc rara. TOTHOM diu que el tercer és el pitjor de la saga. A mi el tercer es el que més em va agradar. Hi vaig trobar frases precioses, vaig patir moltperr com acabaria, em vaig enganxar moltíssim i me'l vaig llegir en un cap de setmana. I en canvi els dos primers no em van fer el pes... u.u

    En fi, rareses meves. A veure com serà el 4rt!
    un petó!

    ResponElimina
  2. @Alba JAJAJAJAJA! És qëstió de gustos, a mi Balthazar també m'encanta, però no sé perquè li veig més a la Bianca en Lucas, són del mateix estil una mica atontadets! ^^
    El tercer ufff... A mi que es convertís no em va agradar... però la història en general sí! :D

    Ja em diràs que et sembla aquest!
    Petons :)

    ResponElimina