dimecres, 11 de maig del 2011

Music Time 5. The heart asks the pleasure first - Michael Nyman

Hola, en el Music Time de hoy quiero compartir con vosotros una de mis bandas sonoras favoritas, la de la película El Piano. La película no la he visto, pero creo que se inspira en un libro. La canción que os enseño es The Heart Asks the Pleasure First de Michael Nyman (uno de mis pianistas favoritos). Cuando tenía 7 años estuve en un concierto que realizó junto con su orquesta. The heart asks the pleasure first es una pieza que conozco desde muy pequeña y que siempre me ha gustado. También me gusta entre otras cosas porque se, aunque solo sea la melodía, tocarla a piano. A nivel personal la encuentro preciosa.

Hola! En el Music Time d'avui vull compartir amb vosaltres una de les meves bandes sonores preferides, la de la pel·lícula El Piano. La pel·lícula no l'he vista, però crec que s'inspira en un llibre. La cançó que us ensenyo és The Heart Asks the Pleasure First de Michael Nyman (un dels meus pianistes preferits). Quan tenia 7 anys vaig anar a un dels seus concerts que va realitzar amb la seva orquestra. The Heart Asks the Pleasure First és una peça que coneixo des de molt petita i sempre m'ha agradat. Una de les raons perquè m'agradi tant és que sé tocar-la a piano (encara que només toco bé la melodia). A nivell personal la trobo preciosa.



Os adjunto el vídeo en youtube y el link en Spotify!
Us adjunto el vídeo a youtube i el link a Spotify!


Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada