divendres, 1 d’abril del 2011

Hola!


Hola i benvinguts al meu bloc, Les Coses de Marta!
En aquest bloc parlaré de tot allò que m'agrada, llibres, moda, sèries, pel·lícules, espectacles, compres, viatges, botigues... En definitiva, de les meves coses!

En un principi volia crear un bloc per parlar només de llibres, després vaig pensar què podria parlar de les trobades amb actors i escriptors que es fan, i molts cops ignorem. Un altre dia se'm va acudir crear un bloc sobre totes les coses que anés comprant (llibres, roba o qualsevol tonteria). Vaig pensar en fer blocs amb temàtiques força diferents, però mai trobava el moment adequat per començar. Fins què fa unes setmanes, després de vora 3 anys pensant en fer-ne un, vaig dir-me "El dia 1 d'abril començaràs un bloc, és igual sobre què i és igual quin títol li posis. Tu simplement el primer dia d'abril el fas i ja veurem com va." I aquí estic, 1 d'abril de 2011, escrivint la primera entrada del meu bloc, en el qual parlaré de tot el que volia parlar!
Espero escriure una altra entrada aviat i que passem una bona estona!
Us deixo  la imatge de la capçalera que tindrà el bloc fins què en faci una de més bonica!

Marta

2 comentaris:

  1. Enhorabona per decidir-te! tu si tens paraula noia, jo encara estic pensant que faig...molta sort a aquest nou mon per tu, la bloggsfera!!! jeje

    ResponElimina
  2. Si, per fi m'he decidit, han hagut de passar quasi tres anys! Ja veurem com va :)

    ResponElimina