dimecres, 27 d’abril del 2011

Music Time 3. Down Town

Hola, avui us porto en aquest Music Time 3 la cançó Down Town, que jo vaig descobrir fa no gaire gràcies a LOST! N'hi ha moltes versions, l'original crec que és de la Petula Clark. A mi personalment, m'agrada la de la Dana Winner. Us deixo les dues i escolteu la que més de gust us vingui. També us adjunto el link de la cançó a Spotify! I l'escena de LOST quan sona aquesta cançó. És de la tercera temporada per tant si no heu vist la sèrie o no heu vist les dues primeres no mireu el vídeo, conté SPOILERS.

Hola, hoy os quiero enseñar la canción Down Town que descubrí hace muy poco gracias a LOST! Hay muchas versiones, la original creo que es de Petula Clark. A mi, me gusta más la de Dana Winner, os dejo las dos y así podéis elegir cual escuchar! También os dejo el link de la canción en Spotify. Y la escena de LOST cuando suena la canción. Si no habéis visto la serie, o no habéis llegado a la tercera temporada no lo miréis, contiene SPOILERS.

Cancó/ canción de Petula Clark.


Cançó/ canción de Dana Winner.


Escena de LOST.


Recordeu que teniu fins l'1 de JUNY per participar en el concurs de Sant Jordi. De moment hi ha molt pocs participants, així que us animo a que participeu!!!


Recordad que tenéis hasta el 1 de JUNIO para participar en el concurso de Sant Jordi. De momento muy poca gente ha participado, así que os animo a que lo hagáis!!!

Marta


Pd. Agrair-li a la meva amiga Laura que m'acompanyés el dia de Sant Jordi per Barcelona .
Agradecerle a mi amiga Laura que me acompañara el día de Sant Jordi por Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada