dissabte, 30 d’abril del 2011

In My Mailbox 2.

Bon dia, ara sí que us presento el segon In My Mailbox del blog. Com ja sabeu un IMM és una entrada que dediques a ensenyar tots els llibres que has aconseguit des de l'últim IMM. Aquí els teniu, aquest cop en tinc 8! Us deixo la foto de grup, encara que falta l'últim que he aconseguit (les fotos les vaig fer el 24 d'abril i no pensava tenir-ne cap més...).

Buenos días, ahora sí que os enseño el segundo In My Mialbox del blog. Como ya sabéis un IMM es una entrada que dedicas a enseñar todos los libros que has ido consiguiendo desde el último IMM. Aquí los tenéis, esta vez tengo 8, aunque uno no salga en la foto de grupo porque lo conseguí el miércoles y las fotos las hice el 24 de abril.

Començo amb la foto familiar/ Empiezo con la foto familiar:

Començant per abaix/ Empezando por abajo Carolina s'enamora, Bolígrafo de gel verde, El espíritu del último verano, Història de Barcelona, El tiempo de las palabras azules, La huella de un beso & Maintenant qu'il fait tout le temps nuit sur toi.

El espíritu del último verano de Susana Vallejo.
El vaig comprar dies abans de Sant Jordi perquè me'l signés l'autora.
Lo compré un par de días antes de Sant Jordi para que me lo firmara la autora.

El bolígrafo de gel verde de Eloy Moreno.
Aquest llibre el vaig comprar el dia de Sant Jordi perquè l'autor em va enviar un mail per presentar-me el llibre, també el tinc signat.
Este libro lo compré el día de Sant Jordi porque el autor me envió un mail presentándome el libro, también lo tengo dedicado. 

Maintenant qu'il fait tout le temps nuit sur toi de Mathias Malzieu.
Aquest llibre el vaig comprar dos dies abans de Sant Jordi amb la intenció què me'l dediquessin, no ho vaig aconseguir. (En un principi volia L'allargada ombra de l'amor en français).
Este libro lo compré también dos días antes de Sant Jordi con la intención de que me lo dedicara, no lo conseguí. (En un principio quería La alargada ombra del amor en français).

La huella de un beso de Daniel Glattauer.
El vaig comprar uns dies abans de Sant Jordi (em va incitar un amic). És el nou llibre de Daniel Glattauer que es publica per aquí. He llegit Contra el vent del Nord i Cada set onades d'aquest autor i com em van agradar molt espero que aquest també ho faci.
Lo compré unos cuatro días antes de Sant Jordi (me incitó un amigo). Es el nuevo libro de Daniel Glattauer publicado por aquí, me encantaron Contra el viento del Norte y Cada siete olas, así que espero que este también me guste.

Carolina s'enamora de Federico Moccia.
Exceptuant que el títol l'odio des que el vaig sentir... Amore 14 és molt més bonic, el vaig comprar perquè Federico Moccia me'l signés el dia de Sant Jordi.
Diremos de este libro que odio el título, el italiano Amore 14 es mucho más bonito. Lo compré para que Federico Moccia me lo firmara el día de Sant Jordi.

El tiempo de las palabras azules de Pedro Brotini Villa.
Aquest llibre com ja vaig dir el regalaven per Sant Jordi i en tinc 6 així que suposo que quan el CONCURS DE SANT JORDI s'acabi, començaré a sortejar exemplars d'aquest.
Este libro como ya dije lo regalaban el día de Sant Jordi. Tengo 6 ejemplares así que cuando el CONCURSO DE SANT JORDI se acabe sortearé ejemplares de este.

Història de Barcelona de Jaume Sobrequés i Callicó.
Me'l va regalar Movistar per Sant Jordi.
Fue un regalo de Movistar por Sant Jordi.

VAMPIRE ACADEMY Sangre Azul de Richelle Mead.
Aquest llibre me'l va regalar dimecres el meu pare per treure molt bona nota a llatí, gràcies papa! Encara que he llegit tota la saga només tenia el primer i com m'encanta, em fa il·lusió tenir-lo.
Este libro me lo regaló el miércoles mi padre por sacar muy buena nota en latín, gracias papa! Aunque he leído toda la saga solo tenía el primer libro y como me encanta me hacía ilusión tenerlo.

I això és tot per ara. Dir que en tres setmanes acabo 2n de BATXILLERAT i per tant actualment estic molt, molt ocupada i per tant no puc penjar ni entrades meravelloses, ni moltes ressenyes, ni puc llegir gaires llibres que no siguin de classe. Sorry!

Y eso es todo por ahora. Decir que en tres semanas acabo 2º de BACHILLERATO y por lo tanto actualmente estoy muy, muy liada. No puedo hacer entradas maravillosas, ni muchas reseñas, ni puedo leer demasiados libros que no sean de clase. Sorry!


Marta

1 comentari:

  1. Que de libros ^^
    El de la huella de un beso me llama muchisimo la atencion ...
    Y me gustaria poder leer el de vampire academy ...

    Por cierto te sigo , si quieres pasate por mi blog =)
    http://letraslibrosymas.blogspot.com/

    Besos

    ResponElimina