divendres, 8 d’abril del 2011

La huella de un beso - Daniel Glattauer

Hola, el dimecres 6 sortia a la venda el nou llibre de l'escriptor austríac Daniel Glattauer, La huella de un beso. Aquest llibre de moment només sortirà en castellà, l'editorial encarregada és Punto de Lectura.

Hola, el miércoles salía a la venta el nuevo libro del escritor austríaco Daniel Glattauer, La huella de un beso. De momento solo saldrá en castellano y la editoral encargada de traerlo es Punto de Lectura.

A continuació us deixo la fitxa de l'editorial, la sinopsis, un vídeo presentació i un link al primer capítol. Aquest llibre promet com tots els de Glattauer, així que sí és tan original com Contra el vent del Nord segur que val la pena!

A continuación os dejo la ficha de la editorial, la sinopsis, un vídeo presentación y un link del primer capítulo. Este libro promete, como todos los de Glattauer. Si es simplemente tan original como Contra el viento del Norte seguro que vale la pena!


Fitxa / ficha: 

Títol /título: La huella de un beso
Títol original/ título original: Der Weihnachtshund
Idioma: castellà/ castellano  
Escriptor/ escritor: Daniel Glattauer
Editorial: Punto de Lectura (No es publica en català)
Preu/ precio: 8,99€
Format/ formato: llibre de butxaca/ libro de bolsillo
ISBN 9788466324809
Sinopsis:

Kurt es el braco alemán más perezoso que ha existido jamás.
Max quiere escapar de la rutina, los traumas, la navidad y volar a Las Maldivas, pero ¿quién cuidará de Kurt mientras él esté de vacaciones?
Katrin busca un pretexto para no pasar su 30 cumpleaños con sus padres, que no entienden cómo es posible que la hija perfecta siga soltera y sin compromiso. Su padre odia a los perros así que Kurt es la excusa perfecta.

Kurt, Max y Katrin entrecruzan sus vidas en una refrescante comedia que Daniel Glattauer, de forma ágil e ingeniosa, cimienta con altas dosis de humor y romanticismo.

L'entrada la vaig començar a preparar dimecres, dia que sortia el llibre, però se'm va fer impossible penjar-la. Podeu veure un vídeo presentació aquí i per llegir el primer capítol aquí
El fet que el llibre hagi sortit només en versió de butxaca fa que sigui un llibre molt econòmic. Segur que es vendrà molt fàcilment. Jo ho tinc clar, en quant pugui aniré a comprar-lo.
La entrada la empecé a preparar el miércoles, día que salía el libro, pero se me hizo imposible subirla. Podéis ver un vídeo presentación aquí y para leer el primer capítol aquí.
El hecho de que el libro haya salido solo en versión de bolsillo hace que sea muy económica y seguro que se venderá muy fácilmente. Yo lo compraré en cuanto tenga un momento.

And that's all, see you later,

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada